NonLudo321
5 (penkios) kasdieninės užduotys, kurios užpildo ir suteikia pilnatvės būseną:
1. Kūnas (ėjimas, joga, bėgimas, šokis ir pan.)
2. Saviraiška, malonumas asmenybei ( kūryba, rašymas , piešimas , tapymas, siuvimas, rankdarbiai ir pan.)
3. Dvasinė praktika (malda, mantrų kartojimas, šventraščių skaitymas, meditacija ir pan. )
4. Tarnystė artimam ( ne per privalau, nes reikia, tačiau su įsiklausymu ir atliepimu . Pvz : Kuo aš galėčiau Tau pasitarnauti, būti naudingas/naudinga? Išgirsti atsakymą neprimetant savo valios. Ypatingai bendraujant su vaikais.
5. Tarnystė bendruomenei per savirealizaciją. (Kiekvienas iš mūsų turime dovanas, kuriomis naudodamiesi tarnaujame žmonėms: dainavimas, tapymas, kalbėjimas , išklausymas , gydymas, treniravimas, mokymas ir pan. Jei neatpažįstate savyje – savanorystė , pagalbos prašančiam atliepimas. )
Kas įvyksta neatliekant šių užduočių arba koncentruojant dėmesį tik į vieną ar kelias sritis?
Emocinis disbalansas
Depresija
Energijos trūkumas
Ligos
Konfliktai
Viršsvoris
Nemiga
Beprasmybės būsena
Priklausomybės
Aukos/ Gelbėtojo būsena
Gilus užstrigimo pojūtis
NonLudo321
Non – esybė. Ludo – žaidimas.
Kauliukas – pasąmonės durų raktas!Piešimas ir rašymas – pasąmonė
Dalyvis atėjęs į žaidimą apjungiamas meditacijos metodu į bendrą grupę. Esamuoju laiku, suskaičiavus 321, išmetamas kauliukas. Metimo gautas rezultatas (kauliuko skaičius) dalyviui parodo sritį, kurioje šiuo metu labiausiai trūksta dėmesio ir energijos.
Kauliuko reikšmės nuo 1-6
1. Namai ( Aš esu)
2. Kūnas ( Aš jaučiu)
3. Protas (Aš darau)
4. Emocijos (Aš myliu)
5. Santykiai (Aš kalbu)
6. Savirealizacija (Aš matau)
Visa apimanti ( sąmonė Aš suvokiu) dvasingumas .
Piešimo praktikos metu per spalvas, formas ir gautus vaizdus, atsiskleidžia dalyvio būsena.
Kartu su kitų dalyvių refleksijomis, gautas paveikslas – tikroji esaties situacija patiriama daugiamatėje erdvėje, ko pasekoje keičiasi supratimas ir įvyksta esminiai suvokimai!
Išrašymo praktika ištraukia visus pasąmonės atsakymus ir veiksmus, kuriuos svarbu atlikti.
Per ribotą laiką, žaidėjui surašius 6 užduotis ir po 6 skirtingas variacijas prie kiekvienos iš jų, metamas kauliukas du kartus.
2 kauliuko metimai :
1-uoju metimu parenkama užduotis
2-uoju metimu parenkama užduoties variacija.
Dalyvis įgarsina savo užduotį grupėje. O tada, savaitę – 7 dienas nuo parinktos užduoties, kasdien uždaroje grupėje dalinasi savo įžvalgomis, atradimais ir kaip sekėsi ar sekasi atlikti išsikeltą užduotį.
Taip bendrystės pagalba skiriamas maksimalus dėmesys tai sričiai, kuri buvo apleista. Patiriama pilnatvės bei aiškumo būsena, kuri motyvuoja savo gyvenimą patirti, kuriant jį ir prisiimant atsakomybę!
Mėgaukis akimirka. Žaisk. Dabar!